søndag den 9. oktober 2011

Jessie J Make-up Look #1

Hej tøser!
En af mine største inspirationer er Jessie J. Kendte til hende inden hun blev verdens kendt (via Youtube). Hun har den fedeste make-up og da videoen til 'Nobody's Perfect' kom ud, var jeg vild med alle de forskellige looks i videoen! Indtil videre har jeg kun fået lavet ét af dem, men skal nok få lavet dem alle sammen! :D
Jessie J. Havde kun disse billeder at gå efter.


Som i kan se, vil dette look se anderledes ud på mig, fordi jeg ikke har de samme øjne. Nu er jeg ikke en der praler, men jeg syntes selv det er rimelig godt kopieret. :)
Produkter brugt:
Jeg startede med at tage foundation og grøn concealer og alm. concealer på. På mine øjne, kom jeg primer på. Den har jeg fra Matas. Her kan du se hvilke der er. Jeg ville nok bruge den til 420 kr. Men jeg er ikke den rigeste, så valgte den fra Gosh til 110 kr.
Coastal Scents 88 Palette: Normal Link & med glimmer Link
Derefter brugte jeg 88 Ultra Shimmer palette. På billedet kan du se hvilke:

<- Den hvide firkant viser hvilke tre guldfarver jeg brugte på hele øjenlåget. Farven i den orange ring er en meget mørk guld. Når disse farver er lagt på øjenlåget, er det ikke lyst nok, men bare rolig, det kommer senere.


<- Efter guldfarven er lagt på øjenlåget, bruger du de 2 flotte brune farver til at danne den markante skygge effekt som bliver dannet i den yderste øjenkrog, i globelinjen og lidt over globelinjen.
Når jeg skal lave en sort streg over øjet kan jeg godt lide at lave den med sort øjenskygge (I den gule ring). Du skal også lave en sort streg ved de nederste øjenvipper. Farven med den orange ring om, bruger jeg til at farve mine egne øjenbryn op med. De to lyse farver i den lysegrønne, ovale ring bruger jeg som 'highlighter'. Dvs. til at fremhæve. Jeg bruger den lige under øjenbrynet og i den inderste øjenkrog.
Derefter tager jeg mascara på (Den er sølv og ikke guld som på Matas' hjemmeside). Bagefter tager jeg mine falske øjenvipper på. Når de er tørre og sidder fast, tager du en sort flydende eyeliner. Vil dog ikke anbefale den eyeliner, da den godt kan drysse og det er ikke kønt. Den bruger jeg til at dække kanten på vipperne og til at tegne trekanten under øjet op. For et mere dramatisk look kan man tage mascara på de falske vipper både så dine egne vipper sidder bedre sammen med de falske men også for det mere dramatiske look.
Til mine læber havde jeg ingen lilla læbestift, så jeg tog vaseline på mine læber og brugte den lilla farve der er 2 farver til venstre for den brune med den hvide ring. Den der er ved siden af den mørke røde. Læberne kan godt virke tørre, så jeg tager endnu et lag vaseline oven på.
Til sidst brugte jeg denne, bare i glamour. Du kan se den på billedet her:

<- Denne pudder øjenskygge er super fin. Jeg dubbede den forsigtigt på og ih hvor blev det flot! :D








Det blev et langt indlæg, håber i kan bruge det? :) Håber på at kunne skaffe et kamera og på den måde vise hvad jeg gør, så det hele bliver lidt nemmere.
Stay Gorgeous!
~Pernille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar