fredag den 21. oktober 2011

Music is my life

Kan ikke forestille mig en verden uden musik, kan du?
Jeg elsker at finde musikere på youtube og flere af mine venner har også en tendens til at spørge mig om der er noget nyt godt musik. Jeg elsker at synge og håber på at jeg i det nye år kan få købt et godt kamera og begynde at lægge covere ud på youtube? Det kunne være lidt fedt.
Jeg kendte faktisk Jessie J før hun blev populær, Esmee Denters som blev signed af Justin Timberlake og en masse andre.
Meningen med dette indlæg skulle egentlig være, at introducere jer for Karmin. Det kan være nogle af jer kender dem allerede (de har trods alt flere millioner views pr. video).
Deres største hit er et cover af 'Look at me now' som er en sang af Chris Brown.
Kvinden hedder Amy og hun er bare utrolig talentfuld! Manden hedder Nick, og han har altså også bare noget. Til hverdag er de et par, og har så sammen dannet deres lille band 'Karmin'. De er, efter de lagde dette cover ud, blevet meget populære, og har blandt andet været med i 'The Ellen DeGeneres show'. Jeg ved ikke om de har fået et pladeselskab, men de er i hvert fald lige kommet ud med deres første single 'Crash your party'.
Hvad syntes i om den? Jeg er ikke ellevild, men der er ingen tvivl om at de vil nå langt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar