søndag den 23. oktober 2011

YES!

Hehe, ja. Så har jeg sq smidt 7 kilo. Og fatter virkelig ikke hvordan. Igår, lørdag d. 22.10.11, var jeg til min onkels 40 års fødselsdag og drak da noget almindelig pepsi og spiste 2 stykker chokolade.. Ja, det er vel egentlig ikke så meget. Normalt ville jeg have drukket måske en liter cola, spist jeg ved ikke hvor meget mad, taget is desserten og måske endda to gange dessert + en masse chokolade senere på aftenen.
Ja, jeg sidder egentlig og er lidt overrasket over mit tab af kilo og over hvor lidt jeg spiste igår..

Men, det var så lige en update på min nye livvsstil, hvis man kan sige det sådan. :)

3 kommentarer:

  1. Hvor FEDT! Tillykke med det (:

    SvarSlet
  2. Super SUPER flot!!! :) jeg går selv og prøver at tabe mig, og det er bare så fandens svært at bryde de gamle vaner, men RIGTIG flot at du gør det!!! :) keep going!
    xxxxx

    SvarSlet
  3. Det er RIGTIG svært! Og det er en konstant kamp som man en gang i mellem taber, men så er det at man ikke skal gi' op, men kæmpe videre! 1.000 tak for din respons og ville da være skønt hvis du ville blive en fast læser. :)

    SvarSlet