lørdag den 1. oktober 2011

NOOO!

Jeg ved ikke om du kender 'The ShayTards'? Det er den sjoveste familie jeg nogensinde har set. De har kærlighed, omsorg og alt hvad en familie burde have. Og de har lavet en video i 3 år, hver eneste dag. Fra i dag af holder de en pause på 7 dage! Det er forfærdeligt! Nej, de er mennesker og har brug for en pause. Det jeg frygter er nok at de får smag for ikke at have et kamera på sig, hvilket kommer til at betyde at videoerne ophører.
Familien består af faderen som er 'hovedpersonen', Shay Carl. Moderen som hedder Colette, men bliver kaldt MommyTard eller Katilette. De har ikke ville ud med børnenes navne, men i løbet af de 3 år har folk fundet ud af det. Jeg vil dog hellere end gerne give dem den fred, så jeg vil omtale dem som de selv gør. Den ældste søn er 7 år (han har fødselsdag d. 3. december). Han bliver kaldt SonTard og er den sødeste lille dreng. Han har simpelthen SÅ stor en tålmodighed og så vil han være ligesom sin far, og det kan jeg godt forstå!
Den ældste pige er 6 år (hun har fødselsdag d. 4. maj). Hun bliver kaldt PrincessTard og det passer perfekt til hende! Hun er en rigtig lille prinsesse, men hun kan også være en lille vildbasse og det har hun fra sin far! Så har vi BabyTard, hun er lige blevet 4 år (hun har fødselsdag d. 19. august). Hun er simpelthen SÅ nuttet! I starten var hun meget genert, men det er hun heldigvis kommet sig over, for det meste. Og så til den sidste. RockTard blev født på kamera! Han blev 1 år d. 10. juni. Han er en lille bandit og jeg håber sådan at de fortsætter til han begynder at snakke, ligesom hans søskende.

Som jeg har haft skrevet i et andet indlæg: Youtube er og bliver den bedste hjemmeside ever! Og hvis du ikke lige ved hvad du skal lave, så syntes jeg du skal gå ind på youtube og se deres videoer fra den første dag så du får det hele med!


2 kommentarer:

  1. Det er verdens skønneste familie (: Håber ikke de stopper efter pausen.

    SvarSlet
  2. Det tror jeg ikke de gør. Shay tjener jo alligevel en del på det. Han har lige oprettet sit eget firma, hvor Brett er ansat. Det er jo ham der redigerer video'erne. :)

    SvarSlet